در سرویسهای ADSL شرکت ، پهنای باند مراکز باز بوده و مشترکین میتوانند بیشتر از میزان استاندارد، سرعت دانلود داشته باشند. لیکن سرویسهای اینترنت نامحدود، دارای دو مرحله هدیه میباشند که با توجه به میزان مصرف مشترک، به ایشان داده میشود. در سرویس موردنظر، تا 10 گیگابایت پهنای باند بر روی 2 مگابیت بر ثانیه، از 10 تا 16 گیگابایت پهنای باند بر روی یک مگابایت بر ثانیه و بیش از 16 گیگابایت پهنای باند بر روی 256 کیلوبیت بر ثانیه قرار میگیرد. همانطور که میدانیم مزیت سرویس نامحدود این است که به میزان نامحدود میتوان ترافیک مصرف کرد و در تمامی سرویسهای ADSL شرکت ، مشترک کمتر از سرویس اسمی خریداریشده خود را دریافت نخواهد کرد.
پس از اتمام دو مرحله هدیه، تا زمان پایان دوره، پهنای باند شما به اندازه سرویس خریداریشده است و پس از پایان هر دوره مجدداً میتوانید دو مرحله هدیه خود را دریافت نمایید. همچنین در صورت خرید قرارداد جدید نیز شما میتوانید از دو مرحله هدیه استفاده نمایید.
واحد سرویس اینترنت خریداری شده کیلوبیت بر ثانیه و واحد سرعت دانلود کیلوبایت بر ثانیه میباشد. هر 8 بیت برابر یک بایت میباشد. بنابراین اگر سرویس اینترنت خریداریشده 256 کیلوبیت بر ثانیه باشد، سرعت دانلود برابر است با 32 کیلوبایت بر ثانیه. اما از آنجایی که پهنای باند باز است، شما همواره با سرعتی بالاتر از سرعت اسمی خریداری شده، دانلود میکنید.
عوامل بسیاری در میزان سرعت دانلود تأثیرگذار هستند که میتوان به کیفیت خط، ساعت استفاده از اینترنت، تعداد نفرات آنلاین در مرکز مخابراتی، سیستم و شرایط داخلی مشترک و … اشاره کرد. پارس آنلاین با توجه به پهنای باند باز موجود در مراکز، همواره سعی دارد تا مشترکین از سرعت بالاتری نسبت به سرعت خریداری شده، استفاده کنند.
با توجه به آمارهای داخلی شرکت و مقایسه میزان استقبال مشترکین از سرویسهای اینترنت پرسرعت و همچنین بر اساس سیاستهای شرکت ، نوع و به تبع آن تعرفهها تغییر داشته است و در حال حاضر این روند ادامه دارد لیکن سرویسهای اینترنت پرسرعت جایگزین ( محدود و نامحدود ) با اکثر نیازهای معمول قابل انتخاب هستند.
همانطور که توضیح دادیم میزان سرعت دانلود به عوامل مختلفی ازجمله کیفیت خط مشترک، تعداد نفرات آنلاین و … بستگی دارد. با توجه به تعداد مشترکین آنلاین در بازه زمانی شبانه نامحدود، ممکن است در این ساعات تا حدودی سرعت سرویس شما متفاوت با ساعات غیر رایگان باشد ولی پارس آنلاین همواره سعی دارد تا سرعت شما همواره بالاتر از سرعت خریداریشده باشد.
هیچ وب سایتی از سمت شرکت فیلتر و یا محدود نمیباشد. باز نشدن سایتها میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که برای بررسی بیشتر میتوانید با شماره 1585 تماس حاصل فرمایید تا مورد بررسی شود.
فقط هزینهای که در پرتال ثبتشده است به حساب شرکت واریزشده است. چنانچه هزینه دوم به حساب شرکت واریز نشده بود در بیشتر مواقع تا 72ساعت به حساب شما برگردانده خواهد شد، چنانچه این امر اتفاق می افتاد میبایست به شعبه بانکی که کارت خود را از آنجا تحویل گرفتهاید مراجعه فرمایید و سپس با شماره 1585 بخش تمدید تماس گرفته و مشکل را پیگیری نمایید.
یکی از خریدها برای حال و سرویس دیگر به عنوان سرویس پشتیبان در نظر گرفته میشود و زمانی که قرارداد فعلی شما به اتمام برسد ( اتمام حجم سرویس کنونی یا زمان قرارداد ) سرویس پشتیبان به صورت خودکار فعال خواهد شد و روزهای باقی از سرویس اینترنت پرسرعت قبلی سوخت میشود. همچنین شما میتوانید چنانچه خواستار برگشت هزینه یکی از سرویسهای اینترنت پرسرعت بودید با شماره 1585 تماس گرفته و درخواست برگشت از فروش خرید دوم را دهید.
مبلغ دریافتی بابت کلیه هزینههای مربوط به امور اداری راهاندازی خط ADSL ، امور مخابراتی و نصب سرویس ADSL شما میباشد
ترافیک در هر دوره قراردادی مربوط به همان شرایط است و به دورههای بعدی قرارداد ارجاع داده نمیشود، اما ترافیک خریداریشده و یا هدیه از سمت شرکت پارس آنلاین زمان انقضا ندارد و قابل انتقال به دورههای بعدی می باشد.