با توجه به آمارهای داخلی شرکت پارس آنلاین و مقایسه میزان استقبال مشترکین از سرویس‌های اینترنت پرسرعت و همچنین بر اساس سیاست‌های شرکت پارس آنلاین، نوع و به‌تبع آن تعرفه‌ها تغییر داشته است و در حال حاضر این روند ادامه دارد لیکن سرویس‌های اینترنت پرسرعت جایگزین ( محدود و نامحدود ) با اکثر نیازهای معمول قابل انتخاب هستند.
مبلغ دریافتی بابت کلیه هزینه های مربوط به امور اداری راه اندازی خط ADSL ، امور مخابراتی و نصب سرویس ADSL شما می باشد.
این مشکل مربوط به ارتباط شما با مرکز مخابرات می‌باشد. لذا شما اول باید چک کنید که آیا خط تلفن شما بوق دارد و یا خط یکطرفه نباشد در این صورت باید ابتدا به شماره 17 اعلام خرابی کنید
در ابتدا وارد سایت می‎شوید و در قسمت ورود کاربران ADSL نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و به قسمت مدیریت سرویس و پس از آن به سربرگ گزارش مصرف ADSL می‎روید و جدول گزارش مصرف اینترنت پرسرعت ADSL خود را مشاهده می‎‎نمایید.
در راستای پاسخگویی به این سوال در ابتدا باید توضیح دهیم که هدف شرکت پارس آنلاین برابری سرعت دریافتی واقعی مشتریان با سرعت فروخته شده به آنها باشد اما ضریب اشتراک ربطی به معیارسنجش سرعت ندارد. ضریب اشتراک معیاری است برای شرکت های اینترنتی که مشخص کنند در هر مرکز مخابراتی چقدر پهنای باند نیاز دارند و همچنین پهنای باند در هر مرکز مخابراتی تقسیم بر پهنای باند فروخته شده به کاربر می باشد.ضريب اشتراک پارس آنلاين 1 به 1 است در حالی که باقی شرکتها به صورت 1 به 8 یه مشترکين سرويس ارائه می دهند.