خیر. بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات، آپلود به صورت رایگان محاسبه شده و از ترافیک مصرفی کاربران کسر نمی گردد.
خیر، از لحاظ کیفیت و سرعت تفاوتی بین این دو مودم ADSL وجود ندارد، تنها شما می توانید بسته به نوع و تعداد ارتباط دستگاهها با مودم خود از هرکدام از مودم های ال دی دی ال Combo یا مودم ADSL وایرلس استفاده نمایید.
بله، مشترکین خانگی ADSL هم می توانند تمامی سرویسهای اینترنت پر سرعت ADSL را با سرعت بالاتر از 128Kbps و بنا به نیاز خود دریافت نمایند برای این منظور ارائه مدرک حقوقی ( نامه درخواست روی سربرگ شرکت، کپی کارت دانشجویی، نظام پزشکی، نظام مهندسی و یا پروانه کسب ) برای دریافت سرعت بالاتر از 128Kbps برای اینترنت پر سرعت ADSL مورد نیاز خواهد بود.
بله این امکان وجود دارد. مودم های ADSL تحت پوشش شرکت پارس آنلاین شامل نصب و پشتیبانی می باشند، ولی در صورتی که از مودم های ADSL متفرقه استفاده نمایید، فقط شامل نصب توسط شرکت پارس آنلاین بوده و پشتیبانی این مودم های ADSL از سوی بخش پشتیبانی شرکت پارس آنلاین انجام نخواهد پذیرفت.
البته مودم های ADSL مورد تایید از سوی شرکت پارس آنلاین بیشترین سازگاری را با سرویس های اینترنت پرسرعت این شرکت داشته و همین امر باعث یکپارچه شدن سیستم نصب و پشتیبانی سرویس های اینترنت پرسرعت خواهد شد. اما در صورت استفاده از مودم های ADSL متفرقه، فقط شامل نصب توسط شرکت پارس آنلاین بوده و پشتیبانی این مودم ها از سوی بخش پشتیبانی شرکت پارس آنلاین انجام نخواهد پذیرفت.
بله، اما در صورت استفاده از یک مودم ADSL وایرلس در طبقات، تضمینی برای پوشش دهی همه طبقات مورد نظرتان وجود ندارد و تنها زمان نصب مودم ADSL در محل می توان از پوشش دهی طبقات با برد مودم ADSL خود اطلاع حاصل نمایید. این موضوع به محل قرار گرفتن مودم ADSL ، تعداد طبقات و نقشه ساختمان بستگی دارد.
خیر، ترافیک ارائه شده ADSL در هر دوره فقط مختص همان دوره می باشد و بعد از اتمام قرارداد و فعال شدن قرارداد جدید سرویسهای اینترنت پر سرعت ADSL قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود و تنها ترافیک اضافی خریداری شده ADSL از سوی مشترک به دوره بعد قابل انتقال خواهد بود.
بله، بعد از خرید مودم ADSL از شرکت پارس آنلاین تا قبل از زمان نصب مودم ADSL و سرویس امکان تعویض مودم وجود دارد در صورتی که پس از زمان نصب این امکان وجود ندارد. همچنین تنها در صورت کنسل نمودن اشتراک قبل از نصب و راه اندازی امکان عودت مودم و دریافت وجه پرداختی وجود دارد.
بله، این امکان هم قبل از نصب و هم بعد از نصب ADSL وجود دارد. البته باید محدودیت پورت مربوط به مرکز مخابرات جدید هم چک شود که در صورت عدم محدودیت در مرکز جدید این امکان وجود خواهد داشت .
خیر در صورت قطع شدن تلفن باید با مخابرات مرکز و خرابی تلفن این موضوع را پیگیری نمایید.