من سرویس اینترنت پرسرعت خود را تمدید اینترنتی کرده‌ام، اما 2 بار هزینه از حساب بانکی‌ام کسر ولی یک‌بار در حساب کاربری‌ام ( صفحه مربوط به هر مشترک ) ثبت‌شده است. چگونه این مشکل را پیگیری کنم؟

فقط هزینه‌ای که در پرتال ثبت‌شده است به‌ حساب شرکت پارس آنلاین واریزشده است. چنانچه هزینه دوم به‌ حساب شرکت پارس آنلاین واریز نشده بود در بیشتر مواقع تا 72ساعت به‌ حساب شما برگردانده خواهد شد، چنانچه این امر اتفاق نیافتاد می‌بایست به شعبه بانکی که کارت خود را از آنجا تحویل گرفته‌اید مراجعه فرمایید و سپس با شماره 1585 بخش تمدید تماس گرفته و مشکل را پیگیری نمایید.