راهنمای پشتیبانی

راهنمای پشتیبانی

نرم افزارهای متعددی برای کنترل ترافیک وجود دارد نظیر DUmeter یا NetWorx ولی بخش پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می‎تواند شما را برای استفاده از برنامه Wireshark راهنمایی نماید.
زمانیکه خطهای تلفن نمایندگی سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL مشغول باشد و یا شخصی برای پاسخگویی در نمایندگی نباشد، شما به صورت خودکار به تهران متصل می شوید. البته لازم به ذکر است که برای شما هزینه تلفن داخل شهری محاسبه می‎گردد.
زمانی که پسورد خود را در سایت تغییر می دهید اگر مودم ADSL شما به حالت NAT تنظیم شده باشد حتماً باید پسورد را در داخل مودم ADSL هم تغییر دهید تا بتوانید با پسورد جدید به اینترنت متصل شوید.
خیر، پارس آنلاین جهت بالا بردن امنیت کاربران ADSL از این کار جلوگیری می‌کند.
قرارداد قبلی سرویس اینترنت پرسرعت ADSL شما تا چند ساعت دیگر ادامه دارد و تا آن زمان قرارداد شما به عنوان پشتیبان می ماند و از آن ساعت به بعد می‎توانید با خاموش روشن کردن مودم ADSL قرارداد جدید را فعال نمایید اگر قبل از زمان اتمام قرارداد قبلی، ترافیک مصرفی شما به پایان برسد با یک بار روشن خاموش کردن مودم ADSLمی‎توانید از قرارداد پشتیبان خود استفاده نمایید.
به علت رایگان بودن ترافیک سرویس اینترنت پرسرعت ADSL در این ساعات تعداد زیادی از کاربران دانلودهای خود را در این زمان انجام می دهند که باعث استفاده از حداکثر پهنای باند شده و موجب کندی در این ساعات می‎شود.

گیگابایت 128Kbps = 8 گیگابایت 256Kbps = 16 گیگابایت 512Kbps = 35 گیگابایت 1024Kbps = 120 گیگابایت 2048Kbps = 240

خیر، سیستم به صورت خودکار در ساعت رایگان از ترافیک اینترنت پرسرعت شما کسر نمی‎کند.
برای این که دانلود کردن تنها دلیل کسر ترافیک نیست و .هر گونه ارسال و دریافتی نظیر باز کردن سایت یا مشاهده فایلهای تصویری و یا گوش کردن به فایلهای صوتی به صورت آنلاین باعث کسر ترافیک می‎گردد.
یک کد امنیتی بعد از نام کاربری و کلمه عبور لازم است که باید آن را حتماً بدون فاصله وارد نمایید.