راهنمای پشتیبانی

راهنمای پشتیبانی

این مشکل مربوط به ارتباط شما با مرکز مخابرات می‌باشد. لذا شما اول باید چک کنید که آیا خط تلفن شما بوق دارد و یا خط یکطرفه نباشد در این صورت باید ابتدا به شماره 17 اعلام خرابی کنید
در ابتدا وارد سایت می‎شوید و در قسمت ورود کاربران ADSL نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و به قسمت مدیریت سرویس و پس از آن به سربرگ گزارش مصرف ADSL می‎روید و جدول گزارش مصرف اینترنت پرسرعت ADSL خود را مشاهده می‎‎نمایید.
خیر. بررسی سایتهای دیده شده در گزارش مصرف اینترنت ADSL مقدور نمی باشد.